چه می توانیم بکنیم برای کاهش کراتینین 6.9 مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه می توانیم بکنیم برای کاهش کراتینین 6.9 مبتلا به نارسایی کلیه

کراتینین 6.9 بسیار بالاتر از سطح عادی است. و در بسیاری از کشورها، دکتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که در بر داشت که کراتینین 6.9 مصرف دیالیز است نشان می دهد. اما دیالیز است یک راه خوب برای کاهش کراتینین 6.9 برای بیماران نارسایی کلیه به عنوان آن می تواند عملکرد کلیه را کاهش نمی دهد. بنابراین، آنچه می تواند ما را برای کاهش کراتینین 6.9 با نارسایی کلیه؟
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، پا حمام، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، فتیلهگذاری و غیره استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را محدود کراتینین 6.9 و احیای عملکرد کلیه.
در اینجا مقاله به برخی درمان های در جزئیات به شما معرفی. در همین حال، شما می توانید مشاوره رایگان با متخصصین کلیه خود را از طریق پنجره های پاپ آپ که در مقاله آمده است.
سم از بین بردن درمان است.
این در نظر گرفته به تمیز کردن مسائل غم انگیز در سراسر بدن به طور کامل. مفید برای بازیابی کلیه و برای کمک به درمان های دیگر را از اثرات.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
در طول دوره درمان، بیماران خواهد شد با دو کیف های پزشکی که در منطقه Shenshu بیماران قرار داده شده رفع نمود. به عنوان یک ماده در واقع، کیف های پزشکی کامل از پودر گیاهان که انتخاب تا وابسته به وضعیت فیزیکی بیمار است. این یک انتخاب بهتر برای کمک به بیماران در تعمیر کلیه با واکنش های جانبی کمتر است.
حمام درمانی کامل.
در درمان، آب حمام کردن با عصاره استخراج شده از داروهای چینی اعمال خواهد شد به حمام کل بدن از بیماران می شود. و به این ترتیب، سموم خواهد شد از طریق پوست انجام شده است. علاوه بر این، مواد موثر را به بدن نفوذ به ترویج کلیه به بازسازی.
زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، کراتینین 6.9 خواهد شد را به سطح طبیعی رها، و بیماران یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای کاهش کراتینین 6.9 مبتلا به نارسایی کلیه، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شدن گزارش های آزمایشگاهی خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما شرایط بیماری خود را تجزیه و تحلیل و پاسخ شما در اسرع وقت.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: